domingo, 13 de maio de 2018

私の祈り



I promise
I would not go any more
wet my robe of tears
so I pray fiercely
until my throat is dry
my emotions overflow
but my face remains as cold as stone
close my eyes
and diving in the dark
I need to sleep
to stop hurting
I do not know where you are
I promised not to look for you
I promised so much
but my robe is all wet

約束します

私はもう行くつもりはない

私の涙のローブ

だから私は激しく祈っている

喉が乾燥するまで

私の感情はオーバーフローする

私の顔は石のように寒いままです

目をつぶる

暗闇の中でダイビング

私には睡眠が必要だ

傷つけをやめる

あなたがどこにいるのかわからない

私はあなたを探していないと約束した

私はそんなに約束した

私の服はすべて濡れている


San, 13/05/2018